پذیرش هزار نفر از افراد آسیب‌دیده اجتماعی در مراکز «یاور شهر»

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:44
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش و ساماندهی یک هزار نفر از افراد آسیب‌دیده اجتماعی در مراکز کاهش آسیب «یاور شهر» در جنگ رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمجید رحمانی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر استمرار خدمات‌رسانی این سازمان در شرایط سخت و بحرانی اظهار داشت: شهرداری تهران به شکلی ویژه و بدون وقفه، اقدامات حمایتی خود را در ایام اخیر دنبال کرده است، به‌طوری که در این مدت، یک هزار نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی جهت بهره‌مندی از خدمات مراقبتی و بهداشتی در مراکز آموزشی، تربیتی و درمانی «یاور شهر» پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به هوشیاری و آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی افزود: هدف اصلی از این ساماندهی، صیانت از افراد بی‌سرپناه و آسیب‌دیده در برابر خطرات احتمالی و جلوگیری از رهاشدگی این افراد در سطح معابر شهری در شرایط حساس کنونی است.

رحمانی در ادامه به تلاش شبانه‌روزی مددکاران اجتماعی شهر اشاره کرد و گفت: با تلاش مددکاران گشت فوریت‌های اجتماعی، این سازمان در سه شیفت کاری و به صورت ۲۴ ساعته نسبت به شناسایی، جذب و انتقال آسیب‌دیدگان به مراکز امن اقدام کرده است. برنامه‌های مددکاری و حمایت‌های بهداشتی و تغذیه‌ای نیز به صورت ویژه برای تمامی پذیرش‌شدگان در مراکز یاور شهر در حال اجراست تا هیچ‌گونه خللی در مسیر بازگشت این افراد به چرخه سلامت جامعه ایجاد نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.