برداشت گندم در بخش رودخانه شهرستان رودان

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 15:54
گندمکاران در بخش رودخانه شهرستان رودان برداشت محصول گندم خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی شهرستان رودان گفت: فصل برداشت این محصول از اواخر فروردین آغاز شده و تا اواسط خرداد ماه ادامه دارد.

هادی شریف زاده سطح زیر کشت این محصول در شهرستان رودان را هزار و 400 هکتار اعلام و پیش بینی کرد: تا پایان فصل برداشت بیش از 5 هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

وی ادامه داد: بخش رودخانه شهرستان رودان به سبب آب و هوای مناسب و وسعت اراضی، مستعد کشت محصولات استراتژیک نظیر گندم و دانه های روغنی است و پیش بینی می شود با توجه به برنامه های حمایتی که در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی است شاهد افزایش سطح زیر کشت این محصولات در این بخش و دیگر مناطق شهرستان رودان باشیم.

سخاوت اباذر نژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه نیز گفت: برات، سیروان، چمران ۲ و مهرگان ارقام گندم کشت شده در بخش رودخانه است و گندم این بخش با ۱۴ دستگاه کمباین برداشت می شود.

گندم تولیدی بخش رودخانه شهرستان رودان به سیلوهای بندرعباس، میناب و رودان ارسال می شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.