تداوم حملات صهیونیستها و ضربه مهلک حزب الله به توپخانه اشغالگران

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 16:12
همزمان با حملات و نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی، حزب الله نیز اعلام کرد که در واکنش به نقض آتش بس، مواضع توپخانه ارتش اشغالگر را با پهپاد هدف قرار داده و به آتش کشیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک الطیری در جنوب لبنان خبر دادند.

همزمان منابع لبنانی از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به محله «راس الظهر» در غرب منطقه میس الجبل در جنوب این کشور خبر دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات‌های انفجاری در جنوب لبنان، یک روستا را به‌ طور کامل تخریب کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها، در این عملیات‌ها منازل مسکونی با استفاده از مواد منفجره منهدم شده و در پی آن آتش‌سوزی گسترده‌ای در منطقه رخ داده است.

این چندمین بار است که ارتش صهیونیستی توافق آتش‌بس در لبنان را نقض می‌کند.

از سوی دیگر حزب الله دربیانیه ای اعلام کرد که مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را در شهرک البیاضه با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است و آن را به آتش کشیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.