ان همه شعبدهها عقل که میکرد آنجا
سامری پیش عصا و ید بیضا میکرد(حافظ )
۵۲ روز است که ملت ،خیابانها را و مسئولین جان برکف ،پستهایشان را و نظامیان شجاع، حلاج صفت ،پای لانچرها را رها نکردهاند و ندای انا الحق سر دادهاند و این ندا همچون رعد و برقی عظیم ،جهان را در بر گرفته و گویی تاویل آیه (وَيُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ...)۱ (هُوَ الَّذِي يُرِيكُمُ الْبَرْقَ خَوْفًا وَطَمَعًا وَ...)۲ را تازه داریم در مییابیم !
آری ،برق غیرت جبهه حق و ایرانیان مبعوث شده، چشم دشمنان را کور و اشک شوق را از دیده حق طلبان عالم سرازیر کرده است.(يَكَادُ سَنَا بَرْقِهِ يَذْهَبُ بِالْأَبْصَارِ .)۳
وحافظ ، گویی این شعر را از ورای صدها سال برای امروز مردمان خویش سروده بود، که
-عقل میخواست کز آن شعله چراغ افروزد- برق غیرت بدرخشید و جهان بر هم زد -
آری ،شما مردم در کنار رهبر عزیزتان با خدا نرد عشق باختید و کوتاهی قامت عقل مادی را در دنیای ماده زده امروز در برابر عشق الهی به اثبات رساندید .
این بار دیگر اسماعیل (ع) تنها نیست، بلکه امتی برانگیخته و جان فدا در صف جانبازی گلوی خود را بر کارد میکشد و همه دنیای مستکبران عالم را به سخره گرفته است و آن پیر فرزانه خمینی کبیر ره چه زیبا گفت:- "من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام میکنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد...-۴
گویی این بار ابراهیم (ع) بت شکن هم تنها نیست و همانطور که خداوند با آیه -قَدْ صَدَّقْتَ الرُّؤْيَا ۚ إِنَّا كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ ...-۵
قربانی او را پذیرفت و ریسمان تعلق او را قطع نمود ,این امت هم با امام خود و حواریونش خود را به مسلخ عشق برده اند تا با خون خویش وضو ساخته و دو رکعت نماز عشق را به پا دارند .
اما این بار به لطف حماقت ترامپ و همپالکیهایش و گروه اپستین و نتانیاهوی پلید، مناره و ماذنه این نماز بر بلندای تاریخ و در جغرافیای جهان برپا شده است.
گویی قرار است امامی از عمق تاریخ و مسیحایی از آسمان- قد قامت- آن را صلا کند!
شاید امامان کفر هم چیزی میدانند که اینطور به دست و پا افتادهاند و این بار انگار فرعون و سامری و ساحران شعبده باز و... را با هم فراخوان داده آند،تا کار موسی ( ع )و مستضعفان جهان را یکسره کنند ،غافل از آنکه به گفته امام خامنهای عظیمالشأن شهید -إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ -۶
وعن قريب است که عصای موسی ع همه سحر و شعبدهشان را به همراه فرعونشان ببلعد و چه زیبا آن حکیم ربانی آیت الله حائری شیرازی در روزهای آخر حیات مادی خود ( حدود ۱۰ سال قبل از این)
این بشارت را داد که -ایران آنچنان بزرگ خواهد شد که همه آمریکا را قورت بدهد-.
این بار گویی قرار است جبهه حق حجت را بر خود ،خدا و جهانیان و امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ،یکجا تمام کند.
۵۲ روز است که مردم ایران از کوچک و بزرگ زن و مرد در زیر موشک و پهپاد و.... خستگی را خسته کردهاندو علی اصغر (س) و علی اکبرهای (س) خود را روی دست گرفتند تا دوست هر که را میخواهد سوا کند و با خود ببرد و به قول حافظ ما
حافظ ارجان طلبد غمزه مستانه یار
خانه از غیر بپرداز و بهل تا ببرد
این اتمام حجت به نظر دارد به جاهای حساسی میرسد و دامنه آن از حلقه نزدیکان ترامپ و مسئولان آمریکایی گرفته تا منتهی الیه آفریقا و اروپا و حتی درون خانههای ما و شما و مسئولان و علمای بزرگ را هم شامل میشود و هر کس باید مراقب باشد از درون سوراخهای غربال فرو نیفتد که -وَ لَتُغَرْبَلُنَّ غَرْبَلَةً ...-۷
میزان الهی حق است و حق اشتباه نمیکند و آیه-لِيَمِيزَ اللَّهُ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ-۸ در پیش روی ماست.
تا دیر نشده باید صفها را جدا کرد و الا خدای ناکرده یوم الفصل حقیقت جدایمان خواهد کرد.
امسال به نظرم اربعین دیدنیتر خواهد بود چرا که خون مردم ایران،لبنان ،غزه ،عراق و یمن و.... با هم در آمیخته است و باید دید چه زمانی سیلاب اشک حسینیان عالم ،به اذن الهی سرخ خواهد شد و کاخ ظالمان را با خود خواهد برد و مسیر تاریخ از کربلا ما را به قدس برساند.
پانویس:
----------
۱-رعد ۱۳
۲-رعد۱۲
۳-نور ۴۳
۴-صحیفه نور ج۲۰ ص۳۲۵
۵-ابراهیم ۱۰۵
۶-شعرا ۶۲
۷نهج البلاغه خطبه ۱۶
۸-انفال ۳۷