ایران تمدید آتش بس را پذیرفت

نامه نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:19
تأیید تمدید آتش‌بس از سوی ایران اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایران درخواست آمریکا از طریق پاکستان برای تمدید آتش‌بس را پذیرفت

 به نقل از صداوسیما؛ اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، تمدید آتش‌بس را تأیید کرد. اما از شرکت در دور جدید مذاکرات با ایالات متحده در اسلام آباد چیزی نگفت.

بقایی روز چهارشنبه به صداوسیما  گفت: «دیپلماسی ابزاری برای تأمین منافع و امنیت ملی است و هر زمان که به این نتیجه برسیم که شرایط لازم و منطقی برای استفاده از این ابزار برای دستیابی به منافع ملی و تثبیت دستاوردهای ملت ایران در خنثی کردن اهداف شوم دشمنان وجود دارد، اقدام خواهیم کرد.» 

گفتنی است  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه در توئیتی اعلام کرد: ما آتش بس با ایران را تا زمانی که ایران پیشنهاد خود را ارائه دهد و گفتگوها به نحوی پایان یابد، تمدید خواهیم کرد

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.