پشت پرده شارژ شدن حساب چند بازیکن پرسپولیس فاش شد 

خبرورزشی چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:32
باشگاه پرسپولیس برای اینکه بهانه‌ای دست بازیکنان خارجی خود جهت فسخ یکطرفه قراردادشان ندهد، طی چند روز گذشته قسمتی از مطالبات آنها را پرداخت کرد.

اگرچه پس از شروع جنگ و به تعویق افتادن رقابت‌های باشگاهی در ایران، بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس کشورمان را ترک کردند و بحث‌هایی هم پیرامون جدایی احتمالی برخی از آنها به گوش می‌رسید ولی پرسپولیسی‌ها همه نفرات خارجی خود را تا امروز نگه داشته‌اند  و مدعی هستند که  هیچکدام جدا نشده‌اند.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه پرسپولیس از اهرم پرداخت مطالبات به عنوان راهکاری جهت حفظ خارجی‌ها بهره می‌برند. مدیریت این باشگاه طی سه روز گذشته قسمتی از مطالبات نفرات خارجی را به حساب ارزی آنها واریز کرد تا با استفاده از این راهکار بدهی خود را کمتر کرده و علاوه بر آن، مدرک مهمی هم در اختیار داشته باشد تا بازیکنان و مربیان خارجی نتوانند این ادعا را نزد فیفا مطرح کنند که به خاطر عدم دریافت مطالبات خود خواهان فسخ یکجانبه هستند.

پرسپولیس علاقه فراوانی برای حفظ تمام بازیکنان خارجی خود دارد. البته وضعیت اوسمار ویرا هم هنوز به طور کامل مشخص نشده است.  

بیشتر بخوانید: پرسپولیس از یک بازیکن سند خواست!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.