اسنوکرباز ایرانی در آستانه پنجمین حضور متوالی خود در مسابقات قهرمانی جهان، از مبارزه برای سربلندی ایرانیان سخن گفت.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حسین وفایی، بازیکن اسنوکر ایران با بیان این مطلب که با توجه به تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران، تمرکز بر روی اسنوکر بسیار دشوار بوده است، گفت: روزهایی که گذشت خیلی سخت بود، خیلی خیلی سخت، اما من در مسابقات پیش رو برای کشورم میجنگم و تمام تلاشم را میکنم.
وی افزود: زیر فشار زیادی هستم. فصل خوبی نداشتم. خیلیها فکر میکنند من دیگر اسنوکر بازی نمیکنم. سال سختی را از نظر روحی، شخصی و همه چیز پشت سر گذاشتم. شما یک پیام بد در طول روز دریافت میکنید و دیگر نمیتوانید روی کارتان تمرکز کنید. هیچکس نمیداند چقدر شرایط برای من سخت است.
اسنوکرباز ایرانی گفت: امیدوارم پیروزیهایم در شفیلد بتواند حال مردم ایران را بهتر کند. اگر نتیجه خوبی بگیرم و مردم من (حداقل برخی از آن ها) بتوانند مرا ببینند، این یک لحظه افتخارآمیز خواهد بود.
حسین وفایی که رنکینگ ۳۲ جهان را دارد، در سالهای ۲۰۲۳ و ۲۰۲۵ به مرحله یکهشتم نهایی قهرمانی جهان رسیده بود. او فصل جاری را با مصدومیت شانه آغاز کرد که به اعصاب دست چپش فشار آورد. حالا پس از دو سه ماه دوری، فرم خیلی خوبی دارد.
این بازیکن ۳۲ ساله ایرانی در آخرین مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان، گائو یانگ چینی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست داد تا برای پنجمین فصل متوالی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان حرفهایها در کروسیبل شفیلد را کسب کند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.