تداوم نقض آتش بس لبنان؛ شهادت ۲ لبنانی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 17:33
منابع لبنانی از تداوم نقض آتش بس لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع لبنانی از تداوم نقض آتش بس لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

منابع امدادرسانی جنوب لبنان از شهادت ۲ نفر و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به ۲ خودرو در جنوب لبنان خبر داد.

رژیم اشغالگر عصر امروز با هدف قرار دادن یک خودرو در روستای «الطیری» در شهرستان «بنت جبیل»، ۲ نفر را به شهادت رساند.

رژیم صهیونیستی عصر امروز همچنین یک خودرو را در روستای «یحمر الشقیف» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده که در نتیجه آن، چهار نفر مجروح شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.