فولاد خوزستان به بخش خصوصی واگذار می‌شود| انصراف کارخانه از فعالیت ورزشی

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
 به دنبال حملات دشمن به برخی زیرساخت‌های صنعتی کشور و آسیب دیدن کارخانه فولاد خوزستان به احتمال زیاد این کارخانه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های ورزشی خود را کاهش خواهد داد تا بودجه این بخش هزینه دیگر بخش‌های کارخانه شود.

به گطارش خبرگزاری خبرآنلاین خوزستان ، این موضوع بلافاصله بعد از آتش بس مطرح شد، اما گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان منکر این مسئله و مدعی شد که باشگاه فولاد خوزستان قرار نیست از زیر چتر حمایتی کارخانه خارج شود، اما مسئله فراتر از تصمیم مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان است و ماجرا برمی‌گردد به نامه‌ای که از سوی وزارت صمت به سازمان لیگ ارسال و اعلام شد که این وزارتخانه دیگر قادر به انجام هزینه در بخش ورزش به خصوص فوتبال نیست و همه فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق در خواهد آورد.

البته سعی شد به نوعی این موضوع از سوی برخی جریان‌ها تعدیل شود تا شاید کارخانه فولاد به چرخه تیمداری در فوتبال بازگردد، اما با توجه به اخبار رسیده خیلی بعید است که کارخانه بتواند در سال آتی هزینه‌های جاری تیم فوتبال را که قابل توجه هم هست، را پرداخت کند.

در همین راستا نشستی در هیات مدیره تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز برگزار خواهد شد که گرشاسبی در خصوص آن گفته: ««در حال حاضر اطلاعی ازانخلال تیم فوتبال یا پرداخت نشدن هزینه‌ها از سوی کارخانه ندارم، اما جلسه هیئت‌مدیره باشگاه برگزار می‌شود تا درباره آینده باشگاه و مسائل مختلف تصمیم‌گیری شود.»

باید دید در این جلسه چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد، اما قطعا مهم‌ترین موضوع در این جلسه امتناع کارخانه از پرداخت هزینه‌های تیم فوتبال است و اینکه فولاد فصل آینده زیر چتر حمایتی چه شرکت خصوصی وارد عرصه مسابقات شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.