دستور نتانیاهو برای تشدید حملات به جنوب لبنان

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 23:07
 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن توافق آتش بس، دستور داد، حملات به لبنان تشدید شود.

دستور نتانیاهو برای تشدید حملات به جنوب لبنان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نتانیاهو در حالی دستور حملات گسترده به جنوب لبنان را صادر کرده است، که رژیم صهیونیستی از همان روز اول برقراری آتش بس در لبنان نقض آن را کلید زد.

فقط در روز شنبه ارتش صهیونیستی چندین خانه را در شهر الخیام در جنوب لبنان منفجر کرد. صهیونیست‌ها چندین مجتمع مسکونی و تأسیسات مدنی و زیر ساختی خیام را تخریب کردند. ارتش رژیم اشغالگرهمچنین با هدف قطع برق خانه‌های مردم، پنل‌های خورشیدی در جنوب لبنان را تخریب می‌کند.

روز گذشته علی فیاض نماینده مجلس  لبنان از فراکسیون وفاداری به مقاومت، اعلام رئیس‌جمهور آمریکا، مبنی بر تمدید سه هفته‌ای آتش‌بس بین لبنان و رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد.فیاض در بیانیه‌ای اظهار داشت که این آتش‌بس در سایه ادامه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی از جمله ترور، بمباران و تیراندازی در مناطق مختلف لبنان و ادامه نسل‌کشی ویرانگر در روستا‌های مرزی، بی‌معناست.

پیشتر وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۲۴۹۶ نفر و زخمی شدن ۷۷۲۵ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان از دوم مارس گذشته خبر داده بود.

در خبری دیگر در سوی دیگر میدان، ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد طی ۴۸ ساعت گذشته ۴۵ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان زخمی شدند. ارتش اشغالگر که بار‌ها دست به نقض آتش‌بس با لبنان زده، همچنین اذعان کرده است که از زمان توافق آتش‌بس ۱۳۱ نظامی صهیونیست در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.