بر اساس برنامه ریزی اعلام شده از سوی وزارت خارجه، وزیر امور خارجه قرار است بعد از پایان سفر به عمان و قبل از سفر به روسیه، مجددا دیداری از پاکستان داشته باشد.
بر اساس برنامهریزی اعلام شده از سوی وزارت خارجه، «سیدعباس عراقچی» قرار است بعد از پایان سفر به عمان و قبل از سفر به روسیه، مجددا دیداری از پاکستان داشته باشد.
به گزارش ایرنا، «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه بعد از دیدار با مقامهای پاکستانی و انتقال مواضع و دیدگاههای ایران راجع به مختصات هرگونه تفاهم برای خاتمه کامل جنگ و برقراری صلح، طبق برنامه اعلام شده قبلی، شامگاه شنبه پنج اردیبهشت وارد مسقط شد.
بر اساس برنامه ریزی اعلام شده از سوی وزارت خارجه، وزیر امور خارجه قرار است بعد از پایان سفر به عمان و قبل از سفر به روسیه، مجددا دیداری از پاکستان داشته باشد.
گفته میشود بخشی از هیئت همراه وزیر خارجه در جریان سفر به اسلام آباد، بعد از رایزنیها در اسلامآباد برای مشورت و اخذ دستورالعملهای لازم در مورد مباحث مرتبط با خاتمه جنگ به تهران بازگشته و قرار است یکشنبهشب در اسلامآباد مجددا به عراقچی ملحق شوند.
به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه و هیات همراه پیش از مسقط در اسلامآباد، پایتخت پاکستان رایزنیهای سیاسی دوجانبهای را پیش برده بودند. عراقچی در مدت زمان کوتاه حضور در اسلامآباد با فیلد مارشال «عاصم منیر» فرمانده ارتش و «محمد اسحاقدار» وزیر خارجه و «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.
«سیدعباس عراقچی» وزیر خارجه عصر جمعه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۵ در حساب کاربری خود در شبکه ایکس اخبار منتشر شده درباره سفر قریب الوقوع به چند کشور همسایه را تایید کرد و نوشت: «عازم سفری به اسلامآباد، مسقط و مسکو هستم. هدف از این سفرها، هماهنگی نزدیک با شرکای خود در موضوعات دوجانبه و رایزنی درباره تحولات منطقهای است. همسایگان ما در اولویت ما قرار دارند.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.