تهرانی‌ها همچنان پرشور در میادین و خیابان‌ها

افکار نیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 23:48
ملت ایران امشب نیز همچون شب‌های گذشته و با وجود گذشت بیش از هفت هفته از جنگ تحمیلی، هر شب با صلابت‌تر از شب قبل، برای دفاع از میهن اسلامی خود در خیابان‌ها حاضر می‌شوند.

امشب نیز همچون شب‌های گذشته خیابان‌های کشور شاهد حضور چشمگیر مردمی بود که با وجود گذشت بیش از هفت هفته از جنگ تحمیلی، نه تنها خسته نشده‌اند، بلکه هر شب با صلابت‌تر از شب قبل، در دفاع از میهن اسلامی خود در خیابان‌ها حاضر می‌شوند.

مردم بدون توجه به اینکه آتش‌بس ادامه می‌یابد یا خیر، خیابان‌ها را محکم حفظ کرده‌اند و آماده هر اتفاقی و دفاع از ایران هستند.

در میان این جمعیت عظیم، آنچه بیش از همه چشمگیر است، شعارهای حماسی و یکپارچه‌ای است که مردم در حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت سر می‌دهند.

مردم ضمن محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل تاکید کردند که در هر شرایطی پای کار وطن هستند و خون‌خواه شهدای مظلوم جنگ رمضان.شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پرچم و تصاویر رهبر انقلاب، شعارهایی در حمایت از ایشان سر دادند و پیوند خود را با رهبری انقلاب اسلامی اعلام کردند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.