بیروت: هدف ما از آتش‌بس، خروج کامل اسرائیل از لبنان است

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 01:22
وزیر اطلاع‌رسانی لبنان گفت هدف بیروت از آتش‌بس، خروج کامل اسرائیل از تمام سرزمین‌های اشغالی لبنان و بازگشت اسرا است.

به گزارش خبرآنلاین، «پل مرقص» وزیر اطلاع رسانی لبنان شنبه شب در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد در تجاوزات اسرائیلی به لبنان، ۲ هزار و ۴۹۶ نفر شهید شده و ۷ هزار و ۷۲۵ نفر زخمی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی تأکید کرد هدف دولت از آتش‌بس با اسرائیل، خروج کامل نیروهای اسرائیلی از تمام سرزمین‌های اشغالی لبنان و بازگشت اسرا است.

مرقص افزود: ما مجموعه‌ای از اقدامات و شکایات را علیه اسرائیل به دلیل هدف قرار دادن روزنامه‌نگاران و متخصصان رسانه‌ای لبنانی ارائه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمیسر عالی حقوق بشر به درخواست ما برای انجام تحقیقات در مورد حملات اسرائیل به لبنان سفر خواهد کرد.

وزیر اطلاع رسانی لبنان همچنین گفت روزنامه‌نگاران لبنانی به اهداف نظامی اشغالگران اسرائیلی تبدیل شده‌اند که به هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.