استقلال در آستانه سقوط

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 02:16
استقلال خوزستان به دلیل بدهی های مختلف در آستانه سقوط به دسته اول قرار گرفته است!

 استقلال خوزستان که از ابتدای لیگ بیست و پنجم با مشکلات مالی فراوان روبه رو شده بود، حالا به شرایطی عجیب از نظر بدهی های مالی رسیده که ممکن است کار این تیم را به سقوط به دسته پایین تر بکشاند.

بر اساس اعلام رییس هیئت مدیره استقلال خوزستان، این باشگاه 200 میلیارد تومان بدهی دارد که احکام سنگینی را به آبی پوشان تحمیل کرده است. از این مقدار حدود یک میلیون و 100 هزار دلار بدهی به نفرات خارجی فصول گذشته استقلال است و 50 میلیارد تومان هم بدهی به افراد ایرانی وجود دارد.

پرداخت نشدن این بدهی ها باعث می‌شود که باشگاه استقلال خوزستان برای سومین سال متوالی نتواند مجوز حرفه ای دریافت کند که این مسئله ممکن است کار را به سقوط به دسته اول بکشاند.

شهرام هزاریان، رییس هیئت مدیره استقلال خوزستان در این خصوص گفت: «این موارد را به‌صورت کتبی و شفاهی به اطلاع مدیران رساندیم و از نجارزاده (مدیرعامل بانک ملی ایران، مالک اصلی باشگاه استقلال خوزستان)، استاندار خوزستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در مجلس درخواست می‌کنیم که این بدهی‌ها را پرداخت کنند. امیدوارم این کمک‌ها تداوم داشته باشد. البته هنوز پرونده‌هایی داریم که در جریان هستند و ممکن است رأی آنها علیه باشگاه صادر شود.»

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.