جنگنده‌های آمریکا و اسرائیل به آسمان غرب عراق برگشتند

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 08:26
جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیل و آمریکا در ارتفاع بالایی از آسمان مناطق غربی عراق پرواز می کنند.

 یک منبع از پرواز مجدد جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیل و آمریکا در آسمان غرب عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع امنیتی در استان الانبار در غرب عراق روز شنبه خبر داد که جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیل و آمریکا مجددا در آسمان مناطق مختلفی از شهرهای استان الانبار پرواز می کنند.

این منبع به پایگاه خبری «المعلومه» گفت که جنگنده‌ها و پهپادهای اسرائیل ـ آمریکا مجددا در ارتفاع بالایی از آسمان مناطق غربی عراق پرواز کردند.

منبع مذکور اشاره کرد که همه مناطق هدف برای عملیات شناسایی دارای وضعیت امنیت با ثبات است و سال‌ها شاهد تخلفات امنیتی نبوده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.