اولین مدال و طلای کاروان ایران در سانیا به نام دوومیدانی

مشرق نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 08:28
نخستین مدال و طلای کاروان ایران در بازی‌های ساحلی آسیا را حسن عجمی بختیاروند، در ماده پرتاب وزنه دوومیدانی برای کشورمان کسب کرد.

به گزارش مشرق، نخستین مدال و طلای کاروان را حسن عجمی بختیاروند، در ماده پرتاب وزنه دوومیدانی برای کشورمان کسب کرد. حسن عجمی بختیاروند با رکورد ۲۰.۱۷ به مدال طلای بازی‌ها دست یافت. در این رقابت که با حضور ۹ نماینده از ۵ کشور پیگیری شد، دو ورزشکار از ایران، دو ورزشکار از چین، دو ورزشکار از سریلانکا، دو ورزشکار از تایلند و یک ورزشکار از ازبکستان حضور داشتند.

نمایندگان چین با ثبت رکوردهای ۱۹.۹۵ و ۱۹.۶۹ به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مهران خوراند دیگر نماینده ایران نیز با ثبت رکورد ۱۷.۶۳ در جایگاه‌ پنجم قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.