ماجرای جنگنده ایران که از پدافندهای آمریکا عبور کرد

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 08:55
ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی نوشت: حملات اف-۵ ایران با وجود پدافند هوایی واشنگتن، میلیاردها دلار خسارت به پایگاه‌های آمریکا وارد کرده است.

شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (شنبه) در گزارشی فاش کرد که ایران خسارات گسترده‌تری به پایگاه‌های نظامی آمریکا نسبت به آنچه که علناً اعلام شده، وارد کرده است.

بر اساس اعلام این رسانه آمریکایی، پایگاه‌ها و تجهیزات آمریکا در سراسر غرب آسیا از سوی ایران در طول جنگ منطقه‌ای ایران، مورد حمله قرار گرفتند؛ از جمله توسط یک جنگنده اف-۵ ایرانی که تعمیرات آن می‌تواند میلیاردها دلار برای واشنگتن هزینه داشته باشد.

«ان‌بی‌سی نیوز» اضافه کرد که این حملات با وجود پدافند هوایی آمریکا توسط ایران رخ داده است.

به گفته سه مقام آمریکایی، دو دستیار کنگره و یک فرد مطلع از خسارات، پایگاه‌های نظامی آمریکا و سایر تجهیزات در منطقه خلیج فارس در اثر حملات ایران متحمل خسارات گسترده‌ای شده‌اند که بسیار بدتر از آن چیزی است که علناً اذعان شده و انتظار می‌رود میلیاردها دلار توسط واشنگتن برای تعمیر آن‌ها هزینه شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.