هشدار مقام ارشد قرارگاه خاتم به آمریکا؛ اینجا ونزوئلا نیست/ در صورت تهاجم مجدد ضربه سخت‌تری خواهید خورد

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 09:24
سردار اسدی گفت: به صراحت به آمریکایی‌ها می‌گوییم اینجا ونزوئلا نیست که شما بتوانید منابعش را غارت کنید؛ زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران مقابل شما خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) ، درباره پاسخ ایران به شرارت احتمالی دشمن آمریکایی- صهیونی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند تا تحکم‌های زورگویانه خود را بر تنگه هرمز اعمال کند؛ اما این اتفاق رخ نخواهد داد. 

بنا بر روایت دفاع پرس، او افزود: خلیج فارس و تنگه هرمز، منطقه‌ای مرتبط با ایران و کشورهای همجوار آن است و آمریکایی‌ها حق ندارند درباره این منطقه ابراز عقیده کنند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) زورگویی‌های دولتمردان آمریکایی را مایه شرمساری برای مردم این کشور دانست و تصریح کرد: مقامات آمریکایی در حالی درباره تنگه هرمز و مسائل منطقه اظهار نظر می‌کنند که مسائل منطقه اصلاً هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال غارت منابع نفتی ایران است، گفت: به صراحت به آمریکایی‌ها می‌گوییم اینجا ونزوئلا نیست که شما بتوانید منابعش را غارت کنید؛ زیرا نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران مقابل شما خواهند ایستاد.

سردار اسدی در پایان با اشاره به برنامه مقاومت درباره تهاجم احتمالی مجدد آمریکا به ایران، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت برای مقابله با دشمن برنامه دارند و ارتش ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونی در صورت تهاجم مجدد ضربه سخت‌تری خواهند خورد.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.