حال عمومی محیط‌بانان گلستان مساعد است

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 09:42
مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان اعلام کرد که حال عمومی دو محیط‌بان که در پارک ملی گلستان مورد حمله خرس قرار گرفتند، مساعد است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما قدیر حسن زاده افزود: این حادثه زمانی رخ داد که محیط‌بانان در حین گشت و کنترل در منطقه سولگرد، با خرسی مواجه شدند که در حال تغذیه بود. با وجود تلاش برای دور کردن حیوان از طریق شلیک هوایی، خرس به سمت محیط‌بانان حمله کرد.

مصدومان بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شدند و در حال حاضر وضعیت جسمانی آنها رضایت‌بخش گزارش شده است.

همچنین  رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، دیشب در تماسی تلفنی با محیط‌بانان آسیب‌دیده، جویای وضعیت درمانی آنها شد. 
شینا انصاری ضمن گفت‌و‌گو با تیم درمانی و پیگیری روند معالجه، بر اهمیت شغل محیط‌بانان و تلاش‌های آنان در حفاظت از منابع طبیعی تأکید کرد و دستور رسیدگی ویژه و فوری به وضعیت آنان را صادر نمود.

ریاست سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از ایثارگری این مدافعان طبیعت قدردانی و برایشان آرزوی بهبودی کامل و بازگشت به خدمت نمود.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی نیز از این محیطبان آسیب دیده در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد عیادت و دلجویی کرد.

فرآیند درمانی این دو محیط‌بان در حال حاضر در بیمارستان تخصصی بجنورد تحت نظر کادر مجرب پزشکی ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.