
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین دیدار مرحله نیمه پایانی رقابتهای فوتبال جام حذفی انگلیس شنبه دو تیم منچسترسیتی و ساوتهمپتون رو در روی هم قرار گرفتند.
این بازی با پیروزی ۲ به یک شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید تا سیتی زنها راهی فینال شوند.
در این بازی ابتدا ساوتهمپتون بود که توسط عزاز در دقیقه ۷۹ به گل رسید، اما چهار دقیقه بعد جرمی دوکو کار را به تساوی کشاند.
این پایان کار نبود و سیتی در دقیقه ۸۷ توسط گونزالس روی پاس دوکو گل دوم خود را به ثمر رساند تا بار دیگر به فینال جام حذفی صعود کند.
در دیگر دیدار مرحله نیمه پایانی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ چلسی با لیدز برابر هم به میدان میروند.