دانش‌آموزان در شاد حضور پیدا نمی‌کنند! + ویدئو

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:09
مجری صدا و سیما به وضعیت آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان انتقاد کرد و گفت: به ضرس قاطع می گویم که در خیلی از کلاس ها در بستر شاد بچه‌ها حضور پیدا نمی‌کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، مجری صدا و سیما گفت: وزیر آموزش و پرورش گفته تمامی مدارس باید فعالیت‌های آموزشی خود را بدون وقفه در بستر شاد ادامه دهند و هیچ کلاس درسی نباید تعطیل شود. اما نمی گویند که چرا همه جا باز است، فقط آموزش غیر حضوری است. حداقل یک بار دلیلش را توضیح بدهند، مثلاً بگویند برای رعایت ایمنی دانش آموزان یا رعایت ترددها در خیابان یا برای کنترل ترافیک. یک دلیلی بیاوند و بگویند چرا همه جا باز است و همه سرکار هستند ولی فقط مدرسه ها غیر حضوری است. به ضرس قاطع می گویم که در خیلی از کلاس ها در بستر شاد بچه‌ها حضور پیدا نمی‌کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.