تولید ۷۲ هزار تن گوشت قرمز در فارس

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:40
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تولید بیش از ۷۲ هزار تن گوشت قرمز در این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، علی فلاحی در این باره افزود: این میزان تولید شامل انواع محصولات دامی از جمله گوشت گاو، گوسفند، شتر و گاومیش است که نقش حیاتی در تامین پروتئین مورد نیاز استان ایفا می‌کند.

او اضافه کرد: از مجموع ۷۲ هزار تن گوشت قرمز تولید شده در ۳۳ واحد کشتارگاهی فعال استان بیش از ۵۰ درصد تولیدات فرآوری و توزیع شد و مابقی بصورت خودمصرفی است.

فللاحی گفت:این کشتارگاه‌ها با رعایت استانداردها، نقشی کلیدی در عرضه گوشت سالم و با کیفیت به سفره مردم دارند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی فارس عنوان کرد: این میزان تولید، گامی مهم در جهت ارتقاء امنیت غذایی استان فارس و کاهش وابستگی به واردات محسوب می‌شود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حفظ و افزایش این روند در سال جاری نیز در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.