بنا پس از قهرمانی با آذربایجان چه گفت؟

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:44
مربی ایرانی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان گفت: تیم ما قهرمان اروپا شد و من انتظار این نتیجه را داشتم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان با هدایت محمد بنا موفق شد با ۲ طلا و ۳ برنز عنوان نخست تیمی قهرمانی اروپا را کسب کند.محمد بنا تأکید کرد که این موفقیت نتیجه کار سخت و هماهنگ نه تنها کشتی‌گیران، بلکه کادر مربیگری و فدراسیون نیز بوده است. او گفت: «می‌خواهم این پیروزی را به همه مردم آذربایجان تبریک بگویم. تیم ما قهرمان شد و ما انتظار این نتیجه را داشتیم.» بنا همچنین تاکید کرد که این تیم می‌تواند در آینده نتایج بهتری را در کشتی فرنگی و آزاد کسب کند.این مربی ایرانی افزود: «من از تک تک ورزشکاران راضی هستم. مردم می‌گویند کشتی یک ورزش انفرادی است اما این درست نیست چون قهرمان، تیم است. ما ۳ مدال برنز و ۲ مدال طلا بردیم اما بدون امتیازات سایر کشتی‌گیران این نتیجه ممکن نبود.»

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.