مربی تیم ملی دوومیدانی: مدال عجمی را به مردم ایران تقدیم می‌کنیم

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:48
مربی تیم ملی دوومیدانی بعد از قهرمانی حسن عجمی در پرتاب وزنه گفت: خدا رو شکر اولین و خوشرنگ ترین مدال را بدست آوردیم و آن را به مردم عزیز ایران تقدیم می کنیم.

مهدی زمانی مربی تیم ملی دوومیدانی بعد از کسب مدال طلای پرتاب وزنه توسط حسن عجمی گفت: با توجه به شرایط سختی که داشتیم خوشحالم که این مدال را به دست آوردیم و آن را به مردمم تقدیم می کنیم.

وی تاکید کرد: حسن کار فوق العاده ای انجام داد و تا پرتاب پنجم در جایگاه سوم بود ولی با برنامه ای که داشت توانست در پرتاب های پنجم و ششم خود را بالا بکشد و در نهایت اول و طلایی شود.

این مربی یادآور شد: مهران خورند دیگر نماینده کشورمان در پرتاب وزنه هم خوب رکورد زد ولی سطح رقابت ها بالاست و رقبای اصلی بچه ها که در رقابتهای آسیایی حضور دارند در این مسابقات هم هستند،البته خدا را شکر حسن توانست از پس آن بر بیاید و مهران خورند هم هنوز جا دارد و با برنامه ریزی های که داریم انشالله در سالهای آینده نتایج آن را را خواهد دید.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.