سازمان نظام پرستاری: می‌توانیم اینترنت پرو دریافت کنیم اما نمی‌پذیریم

دیجیاتو یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:50
پرستاران در کنار همه مردم ایران از اینترنت استفاده خواهند کرد The post سازمان نظام پرستاری: می‌توانیم اینترنت پرو دریافت کنیم اما نمی‌پذیریم appeared first on دیجیاتو.

سازمان نظام پرستاری اعلام کرد با وجود اینکه امکان برقراری اینترنت پرو برای اعضای خود را دارد، تا زمانی که همه مردم ایران به اینترنت متصل نشود از این امکان استفاده نخواهد کرد.

در اطلاعیه این سازمان آمده است:

بسمه تعالی
سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به اطلاع کلیه پرستاران و مردم عزیز ایران می‌رساند؛ با توجه به محدودیت‌های ایجادشده در دسترسی به اینترنت بین‌الملل به‌دلیل شرایط خاص جنگی کشور و ارائه دسترسی محدود (اینترنت پرو) به برخی اقشار، امکان اعطای این امتیاز به اعضای سازمان نظام پرستاری نیز از سوی مقامات مسئول اعلام شد، لکن سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران براساس بررسی جوانب مختلف تا زمان رفع محدودیت‌های دسترسی عموم مردم به اینترنت بین‌الملل، درخواست هیچ امتیاز ویژه‌ای را برای اعضای خود نخواهد داشت.
ان‌شالله زمانی که این امکان برای همه مردم ایران فراهم باشد، پرستاران نیز در کنار آحاد مردم از این امکان استفاده خواهند نمود.

پیش از این کانون وکلای دادگستری سمنان نیز در مخالفت با اینترنت طبقاتی، اعطای هرگونه دسترسی ویژه یا موسوم به «اینترنت طبقاتی» را مغایر اصول بنیادین حقوقی و موجب تعمیق شکاف اجتماعی دانسته و اعلام کرده بود که از دریافت و بهره‌مندی از چنین امتیازهای متمایزی خودداری می‌کند.

با وجود موضع‌گیری صریح این دو نهاد صنفی، نهادهای صنفی حوزه اقتصاد دیجیتال، به صورت فعال پیگیر برقراری اینترنت طبقاتی در قالب طرح موسوم به «اینترنت پرو» برای اعضای خود هستند.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.