بازگشت۹۰۳ هزار متر مکعب آب به چرخه مصرف قانونی در فارس

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 10:55
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۴ بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۸۶ فقره تخلف در برداشت غیرقانونی آب، انشعاب و شیر برداشت‌های غیرمجاز در استان شناسایی و به انشعاب مجاز تبدیل شده است که بر همین اساس بالغ بر ۹۰۳ هزار متر مکعب آب به چرخه مصرف قانونی بازگشت.

به گزارش خبرآنلاین، علی شبانی با بیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز موجب تضییع حقوق مشترکین قانونی می‌شود، گفت: براساس آمار، تیم شناسایی انشعابات غیرمجاز در سال ۱۴۰۴ موفق به شناسایی و تبدیل حدود ۶ هزار و ۸۶۴ فقره انشعاب غیرمجاز به انشعاب مجاز و نیز شناسایی قریب به هفت هزار و ۹۲۲ مورد تخلف و برداشت غیرمجاز از شبکه‌های آبرسانی شده است.

به گفته‌ مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در سال گذشته با شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرقانونی یا برداشت‌های غیرمجاز، ۹۰۳ هزار متر مکعب آب برابر با ۲۸۰ هزار و ۴۷۳ مترمکعب در شبانه روز به چرخه مصرف قانونی بازگشت و متخلفین نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

او اضافه کرد: با جمع‌آوری انشعابات غیرقانونی مانند سرقت آب، مشکل ۶ هزار و ۲۷۱ مشترک آب شرب در مناطقی که به علت تخلفات صورت گرفته دچار مشکل کم‌آبی بودند، مرتفع شده است.

شبانی افزود: این مقدار آب که به چرخه مصرف قانونی بازگشته معادل مصرف ۶ هزار و ۲۷۱ خانوار است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.