3 خارجی استقلال به باشگاه اخطار فسخ دادند

برترین‌ها یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 11:23
سه بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان به این باشگاه نوتیس (اخطار) ارسال کردند.

خبرگزاری تسنیم: سه بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان به این باشگاه نوتیس (اخطار) ارسال کردند.

1404112823103959835694354

منیر الحدادی، موسی جنپو و دوکنز نازون، سه بازیکن خارجی استقلال با ارسال ایمیل نوتیس (اخطار) به این باشگاه خواهان دریافت مطالبات خود شده‌اند. 

در ایمیل این سه بازیکن اشاره شده که در صورت عدم اقدام باشگاه استقلال برای مطالبات در تاریخ قید شده، قراردادشان را یک طرفه فسخ خواهند کرد. آنتونیو آدان، دروازه‌بان اسپانیایی استقلال نیز خواهان دریافت مطالباتش شده، اما نوتیس نداده است. 

بنا به ادعای ایسنا موسی جنپو خواستار فسخ قرارداد با استقلال شده است.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.