رشد ۳۰ درصدی حضور زائران در دهه کرامت در مشهد

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 11:38
فرماندار مشهد گفت: خوشبختانه در دهه کرامت شاهد حضور زائران در مشهد هستیم و بر اساس آمارهای اولیه، رشد حدود ۳۰ درصدی در تعداد زائران ثبت شده است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدحسن حسینی در گفت‌وگویی پیرامون آمار حضور زائران در مشهد در دهه کرامت، اظهارکرد: خوشبختانه در دهه کرامت شاهد حضور زائران در مشهد هستیم. بر اساس آمارهای اولیه، رشد حدود ۳۰ درصدی در تعداد زائران ثبت شده که نشان‌دهنده اشتیاق مردم برای زیارت بارگاه منور رضوی است.

وی با بیان اینکه در بخش اقامتی هماهنگی‌های لازم با جامعه هتلداران و مراکز اقامتی انجام شده است، گفت: در حال حاضر سطح اشغال هتل‌های مشهد بین ۲۵ تا ۳۰ درصد است. پیش‌بینی می‌شود با اوج‌گیری سفرها در روزهای پایانی دهه کرامت، این رقم افزایش پیدا کند. خوشبختانه ظرفیت‌های کافی برای اسکان زائران پیش‌بینی شده و تلاش می‌کنیم با نظارت مستمر، خدمات مطلوبی به زائران ارائه شود.

حسینی با اشاره به برقراری پروازهای تهران به مشهد افزود: روزانه ۴ پرواز در مسیر تهران - مشهد برقرار شده و استقبال خوبی هم از این پروازها صورت گرفته است.

فرماندار مشهد در خصوص احتمال تعطیلی مشهد در روز میلاد امام‌رضا(ع)، تصریح کرد: تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه بر عهده استانداری خراسان رضوی است؛ در صورت تصویب و ابلاغ تعطیلی، اطلاع‌رسانی رسمی و به‌موقع از طریق کانال‌های معتبر استانداری انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.