بیرانوند در آسیا دوم شد

خبرورزشی یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 12:27
دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور با ثبت ۵ کلین‌شیت، پس از تانی ژاپنی، عنوان دومین گلر برتر لیگ نخبگان آسیا را از آن خود کرد.

مسابقات لیگ نخبگان آسیا شامگاه شنبه ۵ اردیبهشت با قهرمانی تیم فوتبال الاهلی عربستان به پایان رسید؛ تیمی که برای دومین سال متوالی موفق شد جام قهرمانی را در خانه خود حفظ کند.

در پایان این رقابت‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی برترین بازیکنان هر بخش را اعلام کرد که در میان آن‌ها نام دو بازیکن تیم فوتبال تراکتور نیز به چشم می‌خورد.

بر این اساس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور با ثبت ۵ کلین‌شیت، پس از «کوسه‌ای تانی» دروازه‌بان تیم فوتبال ماشیدا ژاپن و در کنار «نیل لئونارد دولا اتریج» دروازه‌بان بوریرام تایلند، در رده دوم برترین دروازه‌بان‌های این دوره از مسابقات قرار گرفت.

همچنین در بخش دفع توپ از منطقه خطر (Clearances)، شجاع خلیل‌زاده دیگر بازیکن تراکتور با ثبت ۶۶ دفع توپ موفق شد در رده سوم برترین بازیکنان این بخش قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: در آمریکا تاریخ می‌سازیم و پرچم را بالا نگه می‌داریم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.