نظام پرستاری دریافت اینترنت پرو را رد کرد/ شرط پذیرش

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 12:37
سازمان نظام پرستاری، در خصوص استفاده جامعه پرستاری از اینترنت پرو، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به اطلاع تمامی پرستاران و مردم عزیز ایران می‌رساند؛ با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در دسترسی به اینترنت بین‌الملل به‌ دلیل شرایط جنگی کشور و دادن دسترسی محدود (اینترنت پرو) به برخی اقشار، امکان اعطای این امتیاز به اعضای سازمان نظام پرستاری نیز از سوی مقامات مسئول اعلام شد.

هر چند با توجه به نظر اکثریت اعضای شورای‌عالی و هیئت‌مدیره‌های سازمان نظام پرستاری در سراسر کشور که بازتاب نظرات جامعه پرستاری است، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران تا زمان فراهم شدن دسترسی عموم مردم ایران به اینترنت بین‌الملل، درخواست هیچ امتیاز ویژه ای را برای اعضای خود نخواهد داشت.

به یاری خدا زمانی که این حق مسلم برای همه مردم ایران در دسترس باشد، پرستاران در کنار عموم مردم از این امکانات استفاده می‌کنند.

233233

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.