ضربه کاری مقاومت به نظامیان اسرائیلی در الطیبه لبنان

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 13:16
رسانه‌های عبری لحظاتی پیش از وقوع یک «حادثه امنیتی پیچیده و سخت» در جنوب لبنان خبر دادند و انتقال زخمی‌های اسرائیلی به بیمارستان‌های رَمبام و زیو را تایید کردند.

 حزب‌الله لبنان لحظاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای از انجام عملیاتی جدید علیه اشغالگران صهیونیست در خاک لبنان خبر داد. در این بیانیه آمده است که در دفاع از لبنان و مردم آن، و در پاسخ به نقض آتش‌بس توسط دشمن اسرائیلی و تجاوزاتی که روستاهای جنوب لبنان را هدف قرار داد و منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شد، مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۰۹:۴۰ صبح یکشنبه ۲۶-۰۴-۲۰۲۶، تجمعی از سربازان ارتش دشمن اسرائیلی را در شهرک «الطیبه» با یک پهپاد انتحاری هدف قرار داده و تلفات قطعی به آن‌ها وارد کردند.چیزی نگذشت که رسانه‌های عبری از وقوع یک حادثه امنیتی سخت و پیچیده در جنوب لبنان خبر دادند و تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد یک جنگنده اسرائیلی بالون‌های حرارتی پرتاب می‌کند و عملیات انتقال مصدومان اسرائیلی به بیمارستان‌های «زیو» و «رَمبام» در جریان است.

 برخی منابع عبری از ریزش یک منزل روی نظامیان اسرائیلی در جریان تبادل آتش با رزمندگان حزب‌الله خبر دادند و نوشتند: حزب‌الله یک پهپاد انتحاری را به سمت نیروهای ما در جنوب لبنان اعزام کرد و یک واحد نظامی را در نزدیکی خانه‌ای در لبنان، با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داد و در حال حاضر در دو نقطه درگیری با تبادل آتش وجود دارد.حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که حتی نیروهایی اسرائیلی را که برای انتقال زخمی‌ها یا کشته‌ها از محل درگیری، وارد عمل شده بودند را هدف قرار دادند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.