شاهرخ بیانی ممنوع الملاقات است

خبرورزشی یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 13:24
شاهرخ بیانی کاپیتان و ستاره دهه‌های گذشته استقلال، این روزها ممنوع الملاقات شده و به توصیه پزشکان دوران نقاهت خود را بدون ارتباط با اقوام و دوستان سپری می‌کند.  

اواخر اسفند ۱۴۰۴ بود که شاهرخ بیانی کاپیتان و مربی اسبق استقلال به خاطر اختلالات قند در بیمارستان بستری شد و روزهای بسیار سختی را گذراند اما خوشبختانه حالا شرایط برایش بهتر شده است.  

بیانی از بیمارستان مرخص شده و در منزل استراحت می‌کند ولی کادر پزشکی معالج او تاکید کرده‌اند که باید در فضایی کاملاً آرام و به دور از ملاقات‌های معمول، بهبود پیدا کند.

شاهین بیانی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی که برادر کوچکتر او محسوب می‌شود در این رابطه به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه وضعیت شاهرخ خوب است و پس از مرخص شدن از بیمارستان، هم اکنون داخل منزل استراحت می‌کند ولی منوع الملاقات است و با کسی ارتباط ندارد چون پزشکان تاکید کرده‌اند باید در فضایی کاملاً آرام روند درمانی خود را طی کند و به شرایط مناسب جسمانی برسد.  

بیشتر بخوانید: اگر استقلال پول بیمه ما را ندهد، بازی نمی‌کنیم!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.