تأکید رئیس جمهور بر ارتقای روابط ایران با ویتنام

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 13:31
رئیس جمهور در پیامی با تبریک گفتن انتخاب آقای تو لام در ویتنام، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای سطح روابط دو جانبه و همکاری متقابل در جهت حمایت از چندجانبه‌گرایی تأکید کرد.

تأکید رئیس جمهور بر ارتقای روابط با ویتنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای پزشکیان در پیام تبریک انتخاب آقای «تو لام» به عنوان رئیس جمهور ویتنام در شانزدهمین دوره مجلس ملی این کشور، نوشت: خرسندم که روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام به عنوان دو کشور مستقل و دارای مواضع اصولی و سیاست خارجی مبتنی بر حقوق بین‌الملل، احترام متقابل و مسئولیت‌پذیری در همه زمینه‌ها، در مسیر درستی قرار گرفته است.

رئیس جمهور با بیان اینکه روابط دو جانبه با وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور، قابلیت فراوانی برای تعمیق و گسترش در جهت منافع دو ملت را دارد، تصریح کرد: از این‌رو، مایل هستم که آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقای سطح روابط و همکاری متقابل در جهت حمایت از چندجانبه‌گرایی اعلام کنم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.