خودکشی بیش از ۱۰ نظامی صهیونیست از ابتدای سال

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:16
یک روزنامه عبری‌زبان از خودکشی بیش از ۱۰ نظامی صهیونیست از ابتدای سال جاری خبر داد.

 روزنامه عبری هاآرتص اعلام کرد که از ابتدای سال بیش از ۱۰ نظامی این رژیم اقدام به خودکشی کرده‌اند. این روزنامه اعلام کرد که ۶ نظامی فقط طی این ماه اقدام به خودکشی کردند.روزنامه عبری‌ هاآرتص روز شنبه نیز گزارش داد که جنگ علیه ایران باعث مشکلات شدید روانی در سطح بیمارگونه برای میلیون‌ها صهیونیست شده است.این روزنامه افزود که از هر پنج اسرائیلی، یک نفر علائم اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) را از خود نشان می‌دهد. ۷ درصد از جمعیت از اختلال وسواس فکری-عملی (OCD) رنج می‌برند و همچنین افزایش شدیدی در موارد افسردگی، اضطراب و اعتیاد مشاهده می‌شود.هاآرتص در ادامه نوشت که جنگ، صهیونیست‌ها را از نظر روانی به پایین‌ترین نقطه کشانده است و ائتلافی از سازمان‌های سلامت روان در اراضی اشغالی هشدار می‌دهند که «سونامی روانی» هنوز در راه است.این روزنامه همچنین اشاره کرد که نسل‌های آینده که در این محیط رشد خواهند کرد، بهای روانی سنگینی را متحمل خواهند شد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.