چالش جدید در اردوگاه پرسپولیس؛ تفاوت در پرداختی‌ها دردسرساز شد

مشرق نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:24
تفاوت پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس، سبب ناراحتی برخی از بازیکنان این تیم شده است.

به گزارش مشرق، با تصمیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مبنی بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بعد از مسابقات جام‌جهانی، تمرینات تیم‌های لیگ برتری از جمله پرسپولیس بار دیگر تعطیل شد.

این در شرایطی‌ است که خبر رسیده عده‌ای از بازیکنان این تیم که عمدتا بازیکنان خارجی هستند نسبت به پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به آنها در مقایسه با برخی از هم تیمی‌های خود معترض هستند و معتقدند باشگاه بین بازیکنان فرق گذاشته است.

گفته می‌شود گروهی از بازیکنان ایرانی که تابستان گذشته قرارداد خود را تمدید کرده یا به تیم پیوسته‌اند، به دلیل امضای دو قرارداد و دریافت چک از بانک شهر، در نخستین ماه‌های سال بخش‌هایی از مطالباتشان را دریافت کرده‌اند. در مقابل، سایر بازیکنان تیم دریافتی نداشته‌اند و تنها وعده‌هایی برای تسویه حساب به آن‌ها داده شده است. البته گفته می‌شود مدیران باشگاه برنامه‌ریزی کرده‌اند تا پایان هفته جاری، مطالبات عقب‌مانده این بازیکنان را پرداخت کنند.

در سوی دیگر، وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس نیز چندان مطلوب نیست. تیوی بیفوما، مارکو باکیچ و ایوان سرگیف چند ماه است دریافتی نداشته‌اند و با توجه به احتمال ارسال اخطار رسمی از سوی آنان، باشگاه به این بازیکنان وعده داده تا همین هفته بخشی از قراردادشان پرداخت شود تا تنش مالی به شکایت کشیده نشود.

منبع: ایرنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.