پیام پزشکیان به رئیس‌جمهور ویتنام

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:27
رئیس‌جمهوری در پیامی با تبریک به رئیس‌جمهوری جدید ویتنام، بر آمادگی برای ارتقای سطح روابط دوجانبه و همکاری متقابل در راستای حمایت از چندجانبه‌گرایی تاکید کرد.

مسعود پزشکیان در پیام تبریک انتخاب «تو لام» در شانزدهمین دوره مجلس ملی این کشور به‌عنوان رئیس‌جمهوری ویتنام، اظهار کرد: خرسندم که روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام به‌عنوان دو کشور مستقل و دارای مواضع اصولی و سیاست خارجی مبتنی بر حقوق بین‌الملل، احترام متقابل و مسئولیت‌پذیری در عرصه چندجانبه در کلیه زمینه‌ها، در مسیر درستی قرار گرفته است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه باوجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور، روابط دوجانبه قابلیت فراوانی برای تعمیق و گسترش در راستای منافع مشترک دارد، تاکید کرد: از این‌رو، مایلم آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقای سطح روابط دوجانبه و همکاری متقابل در راستای حمایت از چندجانبه‌گرایی اعلام نمایم.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.