هشدار مربی استقلالی: تیم من تشنه سه امتیاز است

خبرورزشی یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:40
پژمان منتظری گفت: با تمرکز کامل به مصاف الغرافه می‌رویم.

تیم الشحانیه که هدایت آن را پژمان منتظری برعهده دارد، از ساعت ۱۷:۴۵ فردا دوشنبه در هفته بیست و دوم و پایانی فصل ۲۶-۲۰۲۵ لیگ ستارگان قطر در ورزشگاه البیت به مصاف الغرافه رده چهارمی خواهد رفت که این سرمربی ایرانی امیدوار به کسب پیروزی تیمش و بقا در این رقابت‌ها است.

پژمان منتظری در نشست خبری قبل از مسابقه با الغرافه به آمادگی بالای تیمش اشاره و عنوان کرد: در تعطیلات اخیر، به‌خوبی برای این مسابقه مهم آماده شدیم. الغرافه تیمی باکیفیت است و بازیکنانی دارد که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند.

مدافع سال های نچندان دور استقلال ادامه داد: بازیکنان ما کاملا از شرایط تیم و اهمیت این مسابقه آگاه هستند و تلاش می‌کنند با استفاده از نقاط قوت خود، به پیروزی برسند.

سرمربی الشحانیه اضافه کرد: باید در تمام دقایق بازی تمرکز داشته باشیم و از اشتباهات پرهیز کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

در ادامه، محمد بدر سیار، بازیکن الشحانیه نیز گفت: این مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و به‌دنبال کسب نتیجه‌ای مثبت هستیم، حتی اگر کیفیت بازی در اولویت دوم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: منتظری: رتبه آخر، واقعیت عملکرد الشحانیه نیست

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.