پاسخ حزب‌الله به نقض آتش‌بس

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:58
رزمندگان لبنانی در واکنش به تداوم نقض آتش بس توسط دشمن صهیونیستی یک عملیات علیه مقر نظامیان اشغالگر انجام دادند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، در دفاع از ملت و کشور لبنان و در پاسخ به نقض پی در پی آتش بس توسط دشمن صهیونیستی، رزمندگان مجاهد با یک پهپاد انتحاری محل تجمع نظامیان صهیونیست در منطقه الطیبه را هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، عملیات مذکور به صورت موفقیت آمیزی باعث برجای ماندن تلفات در میان صهیونیست ها شده است.

رسانه های صهیونیستی نیز دقایقی قبل گزارش دادند، یک واقعه امنیتی سخت در جنوب لبنان رخ داده است. نظامیان زخمی شده به بیمارستان های زیو و رامبام منتقل شده اند.

لازم به ذکر است دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به ارتش دستور تشدید حملات به جنوب لبنان را داده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی دستور حملات گسترده به جنوب لبنان را صادر کرده است، که این رژیم از همان روز اول برقراری آتش بس در لبنان نقض آتش بس را کلید زد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.