حزب الله: گول نخورید کمربند امنیتی مانع از فعال شدن آژیر نمی شود

خبرآنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:04
حزب الله لبنان با انتشار فایل ویدئویی از شهرک نشینان صهیونیست خواست که گول وعده های نتانیاهو و کابینه او درباره ایجاد کمربند امنیتی در شمال فلسطین اشغالی را نخورند.

به گزارش خبرآنلاین، مقاومت اسلامی لبنان با انتشار ویدئویی به شهرک نشینان در شمال فلسطین اشغالی هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاعلام الحربی، در ویدئو منتشر شده از سوی حزب الله آمده است که هیچ حاشیه امنی در برابر حملات حزب الله لبنان وجود نخواهد داشت.

حزب الله تاکید کرد: هیچ کمربند امنیتی، هر چقدر هم که عمیق باشد، نمی‌تواند مانع از فعال شدن آژیرها در زمانی شود که ما تصمیم به این کار بگیریم، بنابراین نگذارید کسی شما را فریب دهد، به خصوص کابینه شما.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند: حزب الله لبنان با انتشار ویدئویی از شهرک نشینان خواست که فریب حرف های نتانیاهو و کابینه او را نخورند.

همزمان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما در لبنان در راستای برقراری قواعد مورد توافق با آمریکا حرکت می کنیم. حزب الله عملا آتش بس را از بین برده است. ارتش اسرائیل با قدرت عمل می کند و هر تهدیدی را خیلی فوری از بین می برد.

این ادعاهای نتانیاهو در حالی است که این رژیم به نقض گسترده آتش بس در جنوب لبنان پرداخته است و بر اثر حملات ددمنشانه آن شماری از غیر نظامیان لبنانی شهید و مجروح شده اند.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چهار نظامی این رژیم در حادثه امنیتی در جنوب لبنان زخمی شده اند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.