شیرمحمدی: ایران قهرمان آسیا می‌ماند

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:22
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: عربستان سال‌هاست هزینه می‌کند و پیشرفت خوبی داشته، اما ایران قهرمان آسیاست و قهرمان می‌ماند.

شیرمحمدی: ایران قهرمان آسیا می‌ماند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهدی شیرمحمدی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل عربستان اظهار داشت: همانطور که دیدید، بازی خیلی حساس و حتی می‌توانم بگویم حماسی بود. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به عنوان سرگروه به نیمه‌نهایی صعود کنیم.

وی در خصوص تیم عربستان گفت: تیم عربستان این چند ساله واقعاً دارد در رشته فوتبال ساحلی هزینه می‌کند و همانطور که همه می‌بینند، پیشرفت خیلی خوبی داشته است. اما ایران قهرمان آسیاست و قهرمان آسیا می‌ماند و همچنان مثل همیشه پرچممان بالای سر همه کشورهاست.

شیرمحمدی در مورد کامبک تماشایی تیمش در این بازی افزود: بازی نباید انقدر پیچیده می‌شد. حساسیت از قبل وجود داشت، اما خدا را شکر بچه‌ها غیرت گذاشتند و توانستند بازی را برگردانند. خدا را شکر این بازی مهم را بردیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیم ملی نیز گفت: به احتمال خیلی زیاد در نیمه نهایی با فلسطین بازی خواهیم کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.