«راسویاب» دستگیر شد

الف یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:46
فرماندار کوهدشت از دستگیری «راسویاب» در این شهرستان خبر داد.

مراد ناصری ششم اردیبهشت بیان کرد: با عملیات قاطع سربازان گمنام امام زمان (عج) در کوهدشت فردی موسوم به «راسویاب کوهدشت» دستگیر شد.

وی که در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی «نمایش عظیم اقتدار ملی و رزمایش سراسری جان‌فدا برای ایرانِ امام‌ رضایی سخن می‌گفت از دستگیری فردی خبر داد که با راه‌اندازی و فعالیت در بستری موسوم به «راسویاب کوهدشت» در فضای مجازی، اقدام به نشر محتوای ضد نظام و ایجاد فضاسازی‌های مسموم می‌کرد.

فرماندار کوهدشت با تقدیر از عملیات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در کوهدشت، اظهار کرد: با این اقدام قاطع، سر فتنه و عوامل تفرقه‌افکن در فضای مجازی سرکوب و له شد.

وی افزود: این دستگیری ضربه‌ای کاری به برنامه‌های ضدامنیتی دشمنان بوده و امنیت و آرامش منطقه را بیش از پیش تضمین می‌کند.

ناصری یادآور شد: پرونده قضایی فرد دستگیر شده هم‌اکنون در مراحل رسیدگی قانونی قرار دارد و دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل برهم زننده نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.