ناظم: پیروزی را به ملت ایران تقدیم می‌کنیم؛ انشاله ما را در فینال می‌بینید

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:57
ملی پوش فوتبال ساحلی ایران گفت: با وجود بدشانسی در ابتدای بازی و گل نشدن توپ‌ها، این برد را تقدیم به ملت عزیز ایران می‌کنیم.

ناظم: پیروزی را به ملت ایران تقدیم می‌کنیم؛ انشاله ما را در فینال می‌بینید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سیدعلی ناظم پس از دیدار ساحلی بازان کشورمان مقابل عربستان در گفت‌وگویی اظهار داشت: خدا را شکر، بازی خیلی خوبی بود. یک مقدار سخت شد. اول بازی بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان گل نشد، اما در نهاین بازی را بردیم و این برد را تقدیم می‌کنیم به ملت عزیز ایران.

وی افزود: ان‌شاءالله عنوان قهرمانی را به دست می‌آوریم و تقدیم می‌کنیم به خانواده‌های داغدار. تیم ملی با تمام توان برای کسب جام قهرمانی و شادی‌آفرینی در میان مردم ایران تلاش خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.