عراقچی وارد اسلام‌آباد شد

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 17:06
سید عباس عراقچی در بدو ورود به پایگاه هوایی نورخان از سوی سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان و همچنین رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام‌آباد مورد استقبال قرار گرفت.
 سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از سفر یک روزه خود به عمان، دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد.
 
به گزارش ایرنا، سید عباس عراقچی در بدو ورود به پایگاه هوایی نورخان از سوی سید محسن نقوی وزیر کشور پاکستان و همچنین رضا امیری مقدم سفیر ایران در اسلام‌آباد مورد استقبال قرار گرفت.
 
این دومین سفر وزیر امور خارجه کشورمان به پاکستان طی ۴۸ ساعت گذشته محسوب می‌شود.
 
وی قرار است آخرین رایزنی های خود در منطقه را با طرف های پاکستانی مطرح کند.
 
سید عباس عراقچی جمعه شب گذشته وارد اسلام‌آباد شد و تا عصر روز شنبه دیدارهای رسمی با نخست وزیر، وزیر امور خارجه و فرمانده ارتش پاکستان برگزار کرد.
 
وی شب گذشته اسلام‌آباد را به مقصد مسقط ترک کرد جایی که وزیر خارجه ایران با سلطان و وزیر امور خارجه عمان دیدار کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.