سازمان اطلاعات سپاه: دشمن درپی خبرسازی و القای ناامیدی است

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 17:06
سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد: دشمن در پی ضربه به مزیت‌های قدرت آفرین ملت ایران در «میدان» و «خیابان» برای شکستن اتحاد مقدس است.

سازمان اطلاعات سپاه: دشمن درپی خبرسازی و القای ناامیدی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به مردم شریف ایران تاکید کرد:« مردم ایران سلام ؛ دشمن در پی ضربه به مزیت‌های قدرت آفرین ملت ایران در «میدان» و «خیابان» برای شکستن اتحاد مقدس است. هم‌اکنون چهار محور اصلی از سوی جبهه دشمن در حال اجراست:

۱. بزرگنمایی محاصره دریایی

۲. فعال‌سازی گروه‌های واگرای قومی، مذهبی و سیاسی

۳. دامن‌زدن به نارضایتی‌های اقتصادی

۴. القای تردید و تفرقه در دستاوردهای انقلاب

امروز تمام دنیا آگاه است که دشمن بر پایه دروغ، به دنبال خبرسازی و القای ناامیدی است. هوشیاری و بصیرت مردم در خنثی‌سازی این توطئه‌ها، نقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.