گفتگوی تلفنی عراقچی با همتای سعودی

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 17:12
وزرای امور خارجه ایران و عربستان در تماس با یکدیگر در خصوص آخرین تحرکات دیپلماتیک گفتگو کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، در یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و روندهای جاری دیپلماتیک به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

در این گفت‌وگو، وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ابعاد مختلف وضعیت کنونی منطقه، به‌ویژه تحولات مربوط به آتش‌بس همتای سعودی خود را در جریان آخرین تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در راستای پایان دادن به جنگ و کاهش تنش‌ها قرار داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.