رفع مشکل پرداخت حقوق پرستاران و کارکنان وزارت بهداشت

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 17:31
رئیس سازمان نظام پرستاری از برطرف شدن اختلال در پرداخت حقوق فروردین‌ماه کادر درمان خبر داد. به گفته وی، این مشکل که ناشی از ناهماهنگی در سازمان برنامه و بودجه بود، مرتفع شده و فرآیند واریز دستمزدها با تأخیری چند روزه آغاز شده است.

رئیس سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: پرداخت حقوق فروردین‌ماه نیروهای وزارت بهداشت، به‌ویژه پرستاران، با وقفه مواجه شده بود که این مشکل ناشی از اشکال در سازمان برنامه و بودجه بود.

به گزارش مهر، نجاتیان رئیس سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: پرداخت حقوق فروردین‌ماه نیروهای وزارت بهداشت، به‌ویژه پرستاران، با وقفه مواجه شده بود که این مشکل ناشی از اشکال در سازمان برنامه و بودجه بود. خوشبختانه این اشکال برطرف شده و از شب گذشته، فرآیند پرداخت حقوق با تأخیر ۵ تا ۶ روزه برای کارکنان وزارت بهداشت و وزارت علوم آغاز شده است.

وی در خصوص نابرابری حقوق بین نیروهای رسمی وزارت بهداشت با نیروهای شرکتی و قراردادی توضیح داد: نیروهای شرکتی از مصوبات شورای عالی کار تبعیت می‌کنند، در حالی که نیروهای رسمی مشمول قوانین سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی هستند. به همین دلیل گاهی دیده می‌شود که برخی نیروهای شرکتی حقوق بیشتری نسبت به نیروهای رسمی دریافت می‌کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.