رئیس سازمان نظام پرستاری از آغاز پرداخت حقوق فروردینماه کارکنان وزارت بهداشت و وزارت علوم خبر داد.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما، نجاتیان رئیس سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: پرداخت حقوق فروردینماه نیروهای وزارت بهداشت، بهویژه پرستاران، با وقفه مواجه شده بود که این مشکل ناشی از اشکال در سازمان برنامه و بودجه بود. خوشبختانه این اشکال برطرف شده و از شب گذشته، فرآیند پرداخت حقوق با تأخیر ۵ تا ۶ روزه برای کارکنان وزارت بهداشت و وزارت علوم آغاز شده است.
وی در خصوص نابرابری حقوق بین نیروهای رسمی وزارت بهداشت با نیروهای شرکتی و قراردادی توضیح داد: نیروهای شرکتی از مصوبات شورای عالی کار تبعیت میکنند، در حالی که نیروهای رسمی مشمول قوانین سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی هستند. به همین دلیل گاهی دیده میشود که برخی نیروهای شرکتی حقوق بیشتری نسبت به نیروهای رسمی دریافت میکنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.