وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ابعاد مختلف وضعیت کنونی منطقه، بهویژه تحولات مربوط به آتشبس همتای سعودی خود را در جریان آخرین تلاش ها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در راستای پایان دادن به جنگ و کاهش تنشها قرار داد.
سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، در یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روندهای جاری دیپلماتیک به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش ایسنا، در این گفتوگو، وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ابعاد مختلف وضعیت کنونی منطقه، بهویژه تحولات مربوط به آتشبس همتای سعودی خود را در جریان آخرین تلاش ها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در راستای پایان دادن به جنگ و کاهش تنشها قرار داد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.