پرسپولیس پرستاره یا معمولی؛ همه چیز به یک اتفاق مهم بستگی دارد

خبرورزشی یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 18:02
نحوه تیم بستن پرسپولیس برای فصل بعد، وابستگی زیادی به گرفتن سهمیه آسیایی دارد.

پرسپولیس در دو فصل اخیر یک تیم معمولی بود و هیچ نشانی از یک مدعی جدی قهرمانی نداشت. مدیران وقت باشگاه، آنقدر بازیکن معمولی و بی کیفیت به این تیم آوردند که نتیجه آن از دست رفتن همه جام های ممکن بود. نتایج افتضاح در نیم فصل دوم لیگ بیست و پنجم باعث شد تا پرسپولیس فعلا از سهمیه آسیا دور باشد. با این حال بین پرسپولیسی ها این امیدواری وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران مهلت بیشتری دهد تا بعد از جام جهانی لیگ را برگزار و نماینده های ما در آسیا مشخص شوند.

نکته مهم اینجاست که دغدغه‌ اصلی باشگاه پرسپولیس این است که بتواند فصل آینده در رقابت‌های آسیایی حضور داشته باشد. اتفاقی که اگر رخ دهد قطعا در تعیین بودجه این باشگاه از سوی کنسرسیوم بانک‌ها نیز بسیار  تاثیرگذار خواهد بود. اگر قرار باشد سرخپوشان فقط در رقابت‌های داخلی حضور داشته باشند، بسیار بعید است که این باشگاه بخواهد دست به خریدهای گرانقیمت بزند و در نقل و انتقالات ریخت و پاش کند. در واقع بستن یک تیم خوب وپرستاره توسط مدیران پرسپولیس، مستلزم آسیایی شدن این تیم است. اگر هم به هر دلیلی، پرسپولیس آسیایی نشود، هواداران این تیم باید یک فصل دیگر همین تیم بی روح و این بازیکنان معمولی را تحمل کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش شدیدالحن به اظهارات ترامپ/ ایتالیا از نرفتن به جام‌جهانی کمتر ناراحت شد تا این پیشنهاد توهین‌آمیز!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.