حضور عراقچی در اسلام‌آباد ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 18:48
رایزنی دوباره وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در جریان سفر منطقه‌ای خود به پاکستان، عمان و روسیه، بعد از آنکه ابتدا به اسلام‌آباد پاکستان رفت و سپس به عمان سفر کرد، حالا مجدداً در سفر کوتاهی به پاکستان بازگشته تا ادامه رایزنی‌های اخیر خود با مقامات این کشور را پیگیری کند.

کسب اطلاع خبرنگار تسنیم حاکی است:

علاوه بر گفتگوها درباره روابط دوجانبه، انتقال شروط ایران برای پایان جنگ به پاکستان به عنوان کشور میانجی، از دستورکارهای مهم آقای عراقچی در این سفر است.

موضوعاتی نظیر اعمال رژیم حقوقی جدید بر تنگه هرمز، دریافت غرامت، تضمین عدم تجاوز نظامی مجدد توسط جنگ افروزان، رفع محاصره دریایی و … از مسائلی است که توسط اقای عراقچی مطرح می‌شود.

این مذاکرات، ربطی به موضوع هسته‌ای ندارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.